Τηλ. Παραγγελιών: 2130406592

Αρχική / ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΛΛΑΓΕΣ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΛΛΑΓΕΣ

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
 
Οι επιστροφές των προϊόντων που διακινούνται στο www.begatti.gr γίνονται ως εξής:
 
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. 
 
Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι καθαρά, αφόρετα και χωρίς να έχουν υποστεί μετατροπές. Τα προϊόντα  σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να είναι σκισμένα, λεκιασμένα ή κατεστραμμένα.
 
Τα προϊόντα θα πρέπει να έχουν άθικτες τις ετικέτες τους. 
 
Τα μαγιό θα πρέπει να έχουν το ειδικό προστατευτικό αυτοκόλλητο κάλυμμα που εμποδίζει την επαφή με το δέρμα ή το πλαστικό που ενώνει τα δυο μέρη του εσώρουχου. Τα εσώρουχα σλιπάκια που έρχονται σε επαφή με ευαίσθητες περιοχές και γι αυτό το λόγο, όπως θα διαπιστωθεί με την παραλαβή της παραγγελία, έχουν ένα προστατευτικό πλαστικό δέσιμο που τα εμποδίζει να δοκιμαστούν ή να φορεθούν. Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί ή να έχει σχιστεί αυτό το μικρό πλαστικό δέσιμο. Και στην περίπτωση προσωπικής παραγγελίας και στην περίπτωση δώρου, η πλαστική ταινία σε αυτά τα προϊόντα πρέπει να είναι ΑΘΙΚΤΗ. 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων θα πρέπει να αποσταλεί mail στο orders@begatti.gr διευκρινίζοντας το είδος και τον λόγο επιστροφής του προϊόντος. Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να υπάρχει η αντίστοιχη απόδειξη/τιμολόγιο και ο αριθμός παραγγελίας.

Μόλις εγκριθεί η επιστροφή του προϊόντος, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται  εντός 5 ημερών και με τον ίδιο τρόπο που έχει πληρωθεί η παραγγελία. Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα, πολλές φορές η επιστροφή εξαρτάται από την Τράπεζα.
 
Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει  με αντικαταβολή θα πρέπει να αποσταλούν στο mail orders@begatti.gr. τα στοιχεία του λογαριασμού Τραπέζης, η Τράπεζα καθώς και το όνομα του κατόχου του λογαριασμού, προκειμένου να γίνει η κατάθεση.

Για την αποφυγή τυχόν ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχεται προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα ( π.χ. λάθος είδος ).
 
Τα έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη.